Tuesday, November 12, 2013

|review| Printic app

 Keď som včera v schránke objavila obálku a v nej ešte menšiu oranžovú, veľmi som sa potešila. Vedela som, že ma vo vnútri čakajú krásne fotografie, ktoré som mala možnosť si vybrať a nechať vytlačiť vďaka aplikácii Printic. Už som párkrát obdivovala takéto fotky aj na iných blogoch, a keď sa mi v emailoch objavil tiež jeden s ponukou na spoluprácu, neváhala som! Bolo pre mňa dosť ťažké vybrať len pár fotiek, no vybrala som tie, na ktorých sú ľudia, ktoré pre mňa veľa znamenajú alebo fotky, ktoré mi niečo pripomínajú :). 
 
Fotky si teda jednoducho objednáte pomocou mobilu so systémom Android alebo iPhone, týmto chcem veľmi pekne poďakovať Ivete z týmu Printic, ktorá mi fotky objednala cez svoj mobil, keďže ja ani jeden z týchto nemám :). Fotiek si môžte objednať koľko len chcete, za jednu zaplatíte 0,79€. Čo sa týka kvality fotiek, som veľmi spokojná, takže za mňa aplikáciu určite odporúčam a myslím, že takéto milé fotky môžu byť napríklad aj príjemným darčekom pre vašich blízkych alebo pamiatkou pre vás, na chvíle, ktoré ste s nimi prežili :). 

7 comments:

  1. Nádherné. Už jsem tyhle fotky na pár blozích viděla, jsem z toho hodně nadšená a zdá se mi, že tomu taky neodolám. Musí to být velká radost objevit ve schránce oranžovou obálku se spoustou osobních a milých fotek. Děkuju, že ses s námi podělila o obsah oranžového psaníčka (krásné fotky). :-*
    Vivi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určite do toho choď, sú fakt krásne :) A ja ďakujem za pochvalu fotiek Vivi! ♥

      Delete
  2. tiež som mala možnosť vyskúšať túto aplikáciu a fotky z nej sú nádherné :)

    ReplyDelete
  3. Pekné fotky si si vytlačila. Aj ja som už mala túto možnosť :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem! Áno, tiež som tvoje fotky obdivovala :))

      Delete
  4. krásné fotečky <3 také si chci nechat nějaké udělat, ale pořád se nemůžu rozhodnout které :D

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥