Monday, April 21, 2014

|OUTFIT| STRIPED


Ahote! Dúfam, že si užívate voľno, vyhli ste sa všetkým šibačom a oblievaniu, papáte koláčiky a iné dobroty a máte sa proste fajn! ^_^ Dnes mám pre vás fotky trošku pre mňa nezvyčajného outfitu, tak som zvedavá, či sa bude páčiť vám. Keď mi pred týždňom pristál v emailovej schránke email od milej pani z môjho obľúbeného e-shopu Romwe na ponuku spolupráce, ktorá spočívala práve v tom nafotiť v týchto legínach (ktoré budú mať 24.4. za akciovú cenu!) nejaký outfit. Najskôr som ani prijať ponuku neplánovala, keďže tieto legíny by sa do môjho štýlu hodili asi tak pred piatimi rokmi, ha, a vedela som si ich predstaviť maximálne s jednoduchým topom  a teniskami. Nakoniec som sa ale rozhodla to vyskúšať a zobrala som ponuku ako výzvu, no a vy môžte vidieť výsledok. Top mal byť pôvodne o čosi dlhší, patrím k tým, ktorí zastávajú názor, že legíny sú predsalen legíny a nie nohavice ;). 
Čo teda na outfit a fotky hovoríte vy? Ja za fotky opäť ďakujem mojej najmilšej Mariannke, ktorá je proste tá najšikovnejšia a najtrpezlivejšia fotografka. 

14 comments:

  1. krásné fotky, moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  2. Moc se mi líbí kombinace těchto legín a krajkového topu! Nenapadlo by mě, že to bude vypadat spolu tak skvěle :) Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  3. Uprimne bych rekla, ze si mi libi zvlast cast od pasu dolu a od pasu nahoru, ale dohromady mi to k sobe nejde... Kazdopadne ten top a kytky ve vlasech jsou neco pro me a na fotkach jsi moc krasna! Mas sikovnou fotografku :)
    Dom by Dom

    ReplyDelete
  4. Gorgeous!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  5. jeej odkial máš čelenku? :) perfektná je

    ReplyDelete
  6. Hodně zajímavě sladěný outfit, který ti sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Taky jsem do tý spolupráce šla a bylo pro mě hrozně těžký legíny s něčím zkombinovat, protože už sami o sobě jsou hodně výrazný. Legíny jinak skoro vůbec nenosím, a když už, tak s něcím co zakryje zadek.. outfit se ti moc povedl! Jseš hrozně krásná a ta čelenka je úúúžasná <3

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥