Saturday, April 02, 2016

|NEW IN|

Krásne sobotné popoludnie!
A to dnešné je skutočne príjemné, ešte teraz mi do izby svieti slnko a vonku pobehujú ľudia len v tričku. Tak sa mi to páči! Dúfam, že nám to takto vydrží už nastálo a upršané chladné počasie máme za sebou. :) Dnes vám chcem ukázať zopár nových jarných kúskov, ktoré mi pribudli do šatníka. Ako som vám už spomínala, dala som si predsavzatie, že sa vyhnem čiernym kúskom (pretože tých mám až až) a doplním si šatník o niečo farebnejšie. Začínam zľahka svetlými odtieňmi hnedej a jemnými pastelovými farbami - ale tie sa podľa mňa k jari hodia aj tak najviac. Čo myslíte vy? 
Začnem topánkami, ktorým som nemohla odolať (ako inak, ha): obyčajné tenisky v broskyňovo-ružovej farbe si ma získali na prvý pohľad, aj keď som si pri objednávaní nevšimla to zvláštne vykrojenie vpredu, ale určite im to neuberie na kráse a pohodlnosti - v čísle 38 mi sadli ako uliate a ja sa už teším, kedy ich prevetrám. To sa nedá povedať o slip on teniskách, na ktoré som sa tešila hádam najviac, no 38 sa mi hneď na vyskúšanie zdali akési tesné. Povedala som si, že to bude pravdepodobne strihom, ale po niekoľkých hodinách, čo som ich mala na nohách, mám otlaky, ktoré by som teda nepriala ani najväčšiemu nepriateľovi, ha. Škoda, pretože slipony sú pre mňa jedny z najpohodlnejších topánok a nosím ich naozaj rada, tieto sú navyše vďaka potlači o čosi zaujímavejšie a originálnejšie. 
Po hnedom klobúku som túžila už dlhšie, mala som podobný v čiernej farbe, ktorý ste tu už viackrát videli v outfite, ale keďže som nevedela, že klobúk sa v práčke prať nemá - a pokiaľ ste to nevedeli ani vy, tak mi verte, nie je to dobrý nápad. :D Potrebovala som náhradu a tak som siahla po tomto, aj keď mám pocit, že mi nepristane (ako väčšina klobúkov). Ale možno je to len o zvyku, tak som sa rozhodla, že mu skúsim dať šancu a možno sa skamošíme. :)
Veľká kabelka sa vždy hodí, najmä ak ste ako ja a vždy so sebou ťaháte trilión vecí. Síce sa nezdá, no dnes som do nej napríklad vopchala ku klasickým veciam ako peňaženka a zvyšok aj nákup s 2 kg pomarančov. :D Trochu som sa bála, či to vydrží, ale zdá sa byť kvalitne ušitá, takže som zatiaľ veľmi spokojná. Ku kabelke bol pribalený aj popruh na plece, čo sa mne hodí, pretože inak skoro ani kabelky nenosím. 
| všetky kúsky/everything: Bonprix

Čo hovoríte na môj výber? A čím ste si naposledy urobili radosť vy? :)
Teším sa na vaše komentáre, majte sa čo najkrajšie! 

7 comments:

  1. Naozaj krásne kúsky:)) slip-ony sú naozaj krásne, len škoda, že tie otlaky:( klobúčik je naozaj krásny:) a kde si kúpila kabelku?(:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Joo, jemné pastelové barvy jsem si zamilovala. :) Ještě bych potřebovala světlou kabelku a ta tvoje je nádherná.

    ReplyDelete
  3. Kraaasne vecicky, vsetky sa mi velmi pacia :)

    ReplyDelete
  4. Moc hezké věci, všechno to máš tak hezky sladěné k sobě :) Nejvíc se mi asi líbí ten klobouk, miluju, jak vypadá se vším hrozně dobře! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥